czwartek, 11 czerwca 2015

Lody jogurtowo-truskawkowe dla łasuchów na diecie

Przyznaję się bez bicia, że jestem uzależniona od słodyczy, nie ma takich słodkości, których bym nie lubiła ale nie ma co się oszukiwać mimo, że na sylwetkę narzekać nie mogę to z pewnością gdybym puściła wodze fantazji i jadła tyle słodkości na ile mam ochotę z moją figurą na pewno nie było by tak wspaniale ;) Stąd moje wieczne poszukiwania miłych, smacznych i przyjemnych zamienników dla czekolady czy lodów. Tak oto postanowiłam skorzystać z przepisu, który wpadł mi w oko na profilu Ewy Ch. :) Lody z bananów, truskawek i jogurtu, niby banał a nigdy sama na to wcześniej nie wpadłam ;)

Składniki:
1 banan
1/2 duże jogurtu greckiego
10 truskawek
miód do smaku

Banana i truskawki zmiksować, dodać jogurt, dokładnie wymieszać. Dosłodzić miodem do smaku. Przełożyć do plastikowych pojemniczków,  schłodzić w zamrażarce, od czasu do czas mieszając.
Mniam! :)

2 komentarze:

Printfriendly