poniedziałek, 2 maja 2016

Lifting bloga - początek ciekawej i inspirującej współpracy z Lord Project!

Stali czytelnicy mogą zauważyć, że mój blog przeszedł lifting! Strona zyskała przepiękne logo, które wykonała moja znajoma Judyta z  Lord Project. Z Judytą poznałam się w Radzionkowie na świątecznych warsztatach kulinarnych organizowanych przez Kingę Paruzel, od razu poczułyśmy braterstwo dusz i przez cały dzień działałyśmy jak dobrze zgrany team! Nasza znajomość na warsztatach się nie skończyła, stale mamy ze sobą kontakt, lubimy pisać i wymieniać poglądy na tematy wszelakie! Pewnego wieczoru dostałam od niej wiadomość, w której zaproponowała połączenie sił i współpracę na blogowej płaszczyźnie. Łącząc siły ja dostarczam obiekt kulinarny czyli prościej mówiąc gotuję-robię to co lubię jednym słowem spełniam się, zaś Judyta robi z tego obiektu prawdziwe dzieło kulinarne i również wyżywa się artystycznie - robi piękne zdjęcia! Czyli połączenie idealne, każda strona jest zadowolona! :)

Mam nadzieję, że już wkrótce będziecie mieć okazję podziwiać piękne fotografie moich dań zarówno tych, które są już na blogu jak również tych, które dopiero ujrzą blogowe światło!

Dzięki Judycie i jej graficznym zdolnościom jestem szczęśliwą posiadaczką własnego cudownego logo, o którym marzyłam co najmniej od roku!! Świeży powiew wleciał na bloga i mam nadzieję, że będzie niósł mnie i moje poczynania kulinarne coraz wyżej i dalej a Wy w tej wędrówce będziecie mi towarzyszyć i gotować razem ze mną! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly