poniedziałek, 30 stycznia 2017

Koktajl jaglany z malinami i ananasem

Kolejny Fit Poniedziałek przed nami jak na fit przepis przystało pochodzi wprost z jadłospisów Ewy Chodakowej! :) Lubię
zerkać na te jej jadłospisy i znajdywać w nich coś dla siebie ewentualnie podpatruję przepisy i przerabiam pod swoje smaki. Tak też było z tym koktajlem gdy w lodówce zalegał mi ananas a w zamrażarce miałam maliny postanowiłam na kolację zrobić sobie przepyszny koktajl, który widziałam u Ewy na profilu. Korzystając z okazji, że moja teściowa robiła pierogi z kaszą jaglaną poprosiłam ją o łyżkę ugotowanej kaszy i tak oto powstał jeden z lepszych mega pożywnych a do tego bardzo smacznych i pachnących latem koktajli.

Składniki:
1 szklanka mleka migdałowego lub innego roślinnego
1 łyżka kaszy jaglanej
10 mrożonych malin
1/2 szklanki świeżego ananasa pokrojonego w kostkę

Wszystkie składniki zmiksować na gładkie smoothie w razie gdyby koktajl był zbyt gęsty dodać więcej mleka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly