środa, 1 marca 2017

Najlepsze zapiekanki z tuńczykiem

Jak powstały najlepsze zapiekanki z tuńczykiem?


Macie tak czasami, że zjedlibyście coś pysznego ale do końca nie wiecie sami co? Tak było właśnie u mnie gdy w piątkowy wieczór wraz z M. naszły nas smaki jednak jak to w piątek u nas bywa wszystkie mięsne przysmaki zostały wykluczone i pozostał nam do dyspozycji
zapiekanki z tuńczykiem
tuńczyk, który grzecznie czekał w puszce na swoje 5 minut! Mając punkt zaczepienia zaczęłam tworzyć niczym wirtuoz dodając poszczególne składniki i zastanawiając się co by można jeszcze dodać ;) Takim oto sposobem wyczarowałam zapiekanki de lux! Serio! Nic nie kłamię! Jedne z lepszych zapiekanek, które wyszły spod mojej ręki! Idealne w smaku a za sprawą sera, którego nie starłam na wierzch a dałam do farszu wyszły genialnie ciągnące, aromatyczne i sycące! Jeśli nie macie pomysłu na piątkową przekąskę polecam skusić się na te oto zapiekanki! :)

Co potrzebujemy aby zrobić najlepsze zapiekanki z tuńczykiem?


Składniki:
1 średnia bagietka (u mnie rustykalna, nieco szersza za to krótsza od tej klasycznej)
1/2 puszki tuńczyka w kawałkach w oleju
2 łyżki kukurydzy
2 łyżki posiekanych czarnych oliwek
1/2 posiekanej małej czerwonej cebuli
1 łyżka posiekanego koperku
1 solidna łyżeczka musztardy stołowej
6 plasterków żółtego sera pokrojone w drobną kostkę

Jak wykonać najlepsze zapiekanki z tuńczykiem?

Bułkę rozkroić wzdłuż lekko wydrążyć środek, który dodać do reszty składników.
Wszystko  razem dobrze wymieszać doprawić do smaku solą i pieprzem.
Wyłożyć na dwie połówki bułki.
Wstawić do piekarnika rozgrzanego do 180stopni na 15minut aż ser zacznie się rozpuszczać.

1 komentarz:

  1. Genialny przepis, teraz to juz nie wytrzymam i musze cos zjesc. O tej porze :-)

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly